FANDOM

Tzs występuje

Benerro – wielki kapłan czerwonej świątyni w wolnym mieście Volantis.

Wygląd Edytuj

Benerro był rosły i chudy. Miał wymizerowaną twarz i cerę białą jak mleko. Na jego policzkach, podbródku i wygolonej głowie wytutuowano płomienie tworzące jaskrawoczerwoną maskę, mającą szczeliny na oczy i owijającą się wokół bezwargich ust. Jego głos był donośny.

Biografia Edytuj

Taniec ze smokami Edytuj

Triarchowie żyją w wielkim strachu przed Benerrem. Twierdzi on, że Daenerys Targaryen jest Azorem Ahai narodzonym na nowo i przekonuje wielu ludzi do popierania jej. Tysiące przybywają, aby słuchać jego conocnych kazań.

Triarcha Malaquo próbuje wynająć Złotą Kompanię w celu zabicia Benerra i jego zwolenników, jednak najemnicy odmawiają.

W trakcie przejazdu przez Długi Most, Tyrion Lannister i Jorah Mormont mijają czerwoną świątynię w trakcie wygłaszania kazania przez Benerra. Kiedy głos Czerwonego Kapłana podnosi się, z jego palców wydobywają się płomienie.

Benerro wysyła w tajemnicy na pokładzie statku Selaesori Qhoran swoją prawą rękę, Moqorra, aby ten nawrócił Daenerys Targaryen na wiarę w R'hllora. Oficjalnym celem kogi miał być Qarth, wielki kapłan zobaczył jednak w płomieniach, że okręt nigdy tam nie dotrze.